Menu Sluiten

Communicatie

Bezorger in bus

Communicatie

Altijd op de hoogte door gepersonaliseerde communicatie

Communiceren en informeren spelen een belangrijke rol. Wij houden uw cliënten real-time op de hoogte van de status van hun bezorging of afspraak. Vanaf het moment dat een bezorger of specialist ons depot verlaat, is deze real-time te volgen via onze track & trace module. Via gepersonaliseerde communicatie per mail, SMS en telefoon, houden we uw cliënt op de hoogte van het verwachte aankomstmoment en informeren uw cliënt over wat hij of zij nog verder van ons kan verwachten.

Dynamische ETA

Onze track & trace module met dynamische ETA/geschatte aankomsttijd wordt constant bijgesteld en voorziet uw cliënt voortdurend van actuele informatie. De voortgangsindicator geeft exact aan in welke fase het medisch hulpmiddel of de specialist zich bevindt. Elke fase binnen de (cliënt)reis wordt toegelicht.  Op het moment dat we verwachten eerder of later dan gecommuniceerd te arriveren, passen we de ETA aan en ontvangt uw cliënt een bericht. Tot slot geeft een FAQ-module binnen de track & trace omgeving antwoord op vragen over de bezorging of de afspraak. Alle communicatie is volledig te personaliseren en volgens uw merk te branden.

Dit doen we voor u en uw cliënten:

  • Alle informatie beschikbaar voor zowel u als uw cliënt.
  • Altijd actuele informatie door gepersonaliseerde communicatie.
  • Real-time track & trace.
  • Communicatie aangepast op de wensen van u en uw cliënten
  • Makkelijk, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Dynahealth blijft innoveren

Informeer gerust naar de verschillende mogelijkheden van onze gepersonaliseerde communicatie.