Bezorgen tijdens de coronapandemie
Voor onze opdrachtgevers
Binnen DynaGroup speelt COVID-19 vanzelfsprekend een centrale rol. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en uw cliënten staat op de eerste plaats.
Met al onze opdrachtgevers treffen wij de nodige maatregelen om onze dienstverlening voor iedereen veilig en verantwoord te kunnen continueren. De richtlijnen van het RIVM en FOD zijn hierbij leidend.
Onze medewerkers dragen de juiste beschermingsmiddelen, werken zo hygiënisch mogelijk, houden 1,5 meter afstand en volgen de richtlijnen van het RIVM en FOD nauwkeurig.
Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Maatregelen DynaGroup
Wij bezorgen, installeren en monteren waar en wanneer het u uitkomt. Ook nu tijdens de Corona pandemie. Wel vragen wij u rekening te houden met een vijftal maatregelen. Deze lichten wij graag toe aan de hand van het filmpje hiernaast. Heeft u vragen? Bekijk hieronder onze Veelgestelde vragen of contact op met onze klantenservice.
Bent u cliënt?
Wij bezorgen, installeren en repareren waar en wanneer het u uitkomt. Ook nu tijdens de coronapandemie. We voorzien onze medewerkers van de juiste beschermingsmiddelen, werken zo hygiënisch als mogelijk, houden 1,5 meter afstand en volgen de richtlijnen van het RIVM en FOD nauwkeurig.
Wel vragen wij u rekening te houden met een vijftal maatregelen. Deze lichten wij graag toe aan de hand van het filmpje hiernaast.
Heeft u een afspraak, maar gezondheidsklachten gerelateerd aan COVID-19? Neem dan contact op met onze klantenservice voor het maken van een nieuwe afspraak.
Heeft u vragen? Ga naar onze Veel gestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.


Klantenservice
Staat u antwoord er niet bij? Neem dan contact op met onze klantservice:
Openingstijden:
Maandag 08:30 – 21:00 uur
Dinsdag 08:30 – 21:00 uur
Woensdag 08:30 – 21:00 uur
Donderdag 08:30 – 21:00 uur
Vrijdag 08:30 – 21:00 uur
Zaterdag 09:00 – 17:00 uur
Zondag Gesloten
Email:
afspraak@dynalogic.eu